Bloggen

Vet inte vad som skett med ”wordpress” som bloggen min ligger i. Ser inte alls ut som förut, bl.a. så går det inte lägga in bilder på gamla viset. Nu kommer bilderna som miniatyrer som du måste klicka på för att se dom i ett större format. Jag tror inte att det är jag som strular i programmet för jag gör precis som jag alltid gjort, men bekväm är jag inte. Bara gilla läget och hänga på, man vänjer väl sig med nymodigheten snart.

/Reino

Om Reino foto & hund

Reino foto & hund
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

